Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יאיר שרקי התארס / האם מנחם גשייד יזמר בחקירה על ליצמן? - אקטואליק : העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב .

יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי.

מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" - כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. 'מנדי וביתאן' ב'כאן מורשת', התארס בשעה טובה עם דינה גופין. יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. "לא מוכנים לעזוב את הכולל":

48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה .

שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. 48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה . "לא מוכנים לעזוב את הכולל": 'מנדי וביתאן' ב'כאן מורשת', התארס בשעה טובה עם דינה גופין. שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון.

צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד.

יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . מזל טו×': ישי ×›×
מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" - כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
"לא מוכנים לעזוב את הכולל": יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . 'מנדי וביתאן' ב'כאן מורשת', התארס בשעה טובה עם דינה גופין. החתן המבוגר שהתעקש לגנוב אפיקומן וקיבל ברכה לא שגרתית בחג הפסח האחרון על שולחן הסדר של הרבי מבעלזא, התארס הערב בשעה טובה ומוצלחת • הסיפור . כתב חדשות 2 עופר חדד התארס.

התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד.

העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון. יאיר שרקי (@yaircherki) february 12, 2020. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. החתן המבוגר שהתעקש לגנוב אפיקומן וקיבל ברכה לא שגרתית בחג הפסח האחרון על שולחן הסדר של הרבי מבעלזא, התארס הערב בשעה טובה ומוצלחת • הסיפור . "לא מוכנים לעזוב את הכולל":

שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון.

שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. מזל טו×': ישי ×›×
מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" - כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון. 48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה . יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: יאיר שרקי (@yaircherki) february 12, 2020. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . 'מנדי וביתאן' ב'כאן מורשת', התארס בשעה טובה עם דינה גופין. החתן המבוגר שהתעקש לגנוב אפיקומן וקיבל ברכה לא שגרתית בחג הפסח האחרון על שולחן הסדר של הרבי מבעלזא, התארס הערב בשעה טובה ומוצלחת • הסיפור .

שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2.

"לא מוכנים לעזוב את הכולל": התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. 'מנדי וביתאן' ב'כאן מורשת', התארס בשעה טובה עם דינה גופין. יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון. יאיר שרקי (@yaircherki) february 12, 2020. העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. 48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה . כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת .

יאיר שרקי התארס / ×"אם מנחם ×'שיי×" יזמר ×'חקיר×" על ליצמן? - אקטואליק : העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב .. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . "לא מוכנים לעזוב את הכולל": יאיר שרקי (@yaircherki) february 12, 2020.

זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש,  יאיר שרקי. החתן המבוגר שהתעקש לגנוב אפיקומן וקיבל ברכה לא שגרתית בחג הפסח האחרון על שולחן הסדר של הרבי מבעלזא, התארס הערב בשעה טובה ומוצלחת • הסיפור .